Linde

Elektroniczne protokoły serwisowe

Szanowni Państwo,
w związku z ciągłym dążeniem do zwiększania jakości obsługi naszych Klientów informujemy, że od teraz przez najbliższe tygodnie będziemy wprowadzać do obsługi serwisowej klienta nową formę wystawiania protokołu serwisowego. Podpisy, zarówno technika, jak i klienta, będą składane przy użyciu touch pada, zaś informacja o przyjęciu protokołu serwisowego będzie generowana automatycznie i przesłana do Państwa za pośrednictwem poczty elektronicznej.
"W najbliższym czasie zmieni się sposób wystawiania i przesyłania protokołów serwisowych. Dotychczasowa forma papierowa zostanie zastąpiona wersją elektroniczną, tym samym zmieni się również kwestia uzyskania podpisu klienta. Do tego celu służyć będą nowoczesne tablety Signopad. Nowa forma pracy usprawni proces serwisowy, korzystnie wpływając na relacje z naszymi klientami. Wymiana informacji przy wykorzystaniu nowoczesnego rozwiązania ogranicza zużycie papieru dzięki czemu jest ona przyjazna dla środowiska naturalnego." - relacjonuje Jacek Cieloch, Product Support & Training Department Manager odpowiedzialny za ten projekt.
Liczymy, że to rozwiązanie, zwiększy wygodę i łatwość obsługi, a co więcej pozwoli na oszczędność czasu oraz lepszą i sprawniejszą organizację dokumentacji serwisowej.

 

Nasz serwis używają plików cookies. Klikając „Akceptuję” lub korzystając dalej z serwisu, wyrażają Państwo zgodę na politykę prywatności i cookies Linde Material Handling Polska sp. z o. o..

Więcej informacji znajdą Państwo tutaj.