Linde

Hydrostat

Moc dobrego pomysłu
50 lat napędu hydrostatycznego - długa droga do doskonałej kontroli mocy
Pięćdziesiąt lat napędu hydrostatycznego od Linde: jak spektakularny wynalazek technologiczny by nie był, zawsze wymaga czasu. Przede wszystkim musi przejść długi proces rozwoju i testowania w celu osiągnięcia prawdziwej dojrzałości rynku i zapewnienia, że ​​nie zostanie wyparty z rynku przez konkurentów w ciągu jednej nocy. Następnie, kiedy ta przeszkoda zostanie pokonana, wyższość owego wynalazku musi być stale testowana i sprawdzana, a także stale wystawiana na zmieniające się wymagania klientów i wyzwania rynkowe.
 
Z tego właśnie powodu nasi inżynierowie nigdy nie byli zadowoleni z tego, co udało im się osiągnąć. Zamiast tego, od samego początku, dążyli do doskonalenia napędu hydrostatycznego i poprawy wydajności, jakości i przyjazności środowisku z każdym nowym urządzeniem.
Dzięki podwójnej korzyści wyższej wydajności i zwiększonej precyzji kontroli, ów napęd nie ma praktycznie żadnych konkurentów.
Jest tak, ponieważ, w przeciwieństwie do napędu mechanicznego, system ten przekazuje moc poprzez zamknięty obieg oleju, a ciśnienie oleju rozprowadza równomiernie siły bezpośrednio na dwa silniki kół napędowych. To właśnie temu innowacyjnemu typowi przesyłu energii, nasze pojazdy zawdzięczają swoją wyjątkową czułość i wydajność. W tej sytuacji mechanizm różnicowy staje się zbędny, podobnie jak sprzęgło i skrzynia biegów. Hamulce również nie są potrzebne: jazdą do przodu lub do tyłu sterują dwa oddzielne pedały przyspieszenia. Wózek hamuje w momencie zwolnienia przez operatora pedału przyspieszenia.
Ostatecznie to właśnie te korzyści sprawiły, że Linde stało się jedną z wiodących światowych marek w dziedzinie wózków przemysłowych i stworzyły nowy standard dla jakości naszych produktów.
 
Linde wypuściło na rynek pierwszy wózek widłowy z napędem hydrostatycznym, w 1960 - Hubtrac. Zapoczątkował on erę gładkiej jazdy, prostego i precyzyjnego prowadzenia, mniejszego zużycia i wysokiego poziomu bezpieczeństwa.   Następny krok w ewolucji wózka i rozwoju hydrostatyki: Seria 314 była produkowana od 1968 do 1980.

 
Wózki widłowe Linde z serii 351 z zaawansowanym i bardziej kompaktowym napędem hydrostatycznym były najlepiej sprzedającymi się wózkami w Europie między 1985, a połową 2003   Dzięki zastosowaniu najnowszej generacji napędów hydrostatycznych, które nie posiadają mechanicznego etapu redukcji, seria 39x zapewnia jeszcze większą gęstość mocy
Ten wynalazek uczynił nas europejskim numerem 1
Ostatecznie nasza globalna reputacja i pozycja numer jeden w Europie, są logiczną konsekwencją zarówno jakościowego myślenia, jak i nieustającej chęci naszych inżynierów do sprawienia, by istotne zalety napędu hydrostatycznego były dostępne dla możliwie jak największej liczby klientów, którzy go potrzebują, na całym świecie, i tym samym do rozwoju nowych obszarów zastosowań i rynków.
Rezygnując z napędu hydrostatycznego Linde, operator musi wykonywać wiele zbędnych czynności związanych z podnoszeniem ładunku czy jazdą, a wszystko to zabiera cenny czas i podnosi koszty. Napęd hydrostatyczny Linde zapewnia większe przyspieszenia i bardziej wydajną jazdę. Wszystko to zostało osiągnięte bez konieczności przyspieszania pracy - po prostu wózekLinde robi dokładnie to, czego żąda od niego operator.
Nasz sukces został wzmocniony, oczywiście, w wyniku szybkiego rozwoju handlu międzynarodowego oraz wielkości przewozów w ciągu ostatnich 50 lat. Przyczyną tego jest wzrost wymagań klientów idący w parze z szybko rosnącym popytem. Dlatego też, w fazie dobrej koniunktury było dużo prosperujących przedsiębiorstw z ludźmi biznesu, których przyciągała wyższość techniczna naszych produktów oraz korzyści, które mogą osiągnąć dzięki nim.
Nie należy jednak zapominać, jak ogromny jest wkład wielu operatorów naszych wózków na całym świecie. Są to ludzie, którzy pracowali na naszych wózkach od samego początku, by tak rzec, i którzy mieli znaczący wpływ na wybór naszej marki w wielu działach zakupów i wśród wielu decydentów. A co więcej zrobili to z poczucia zaangażowania. Po tym wszystkim, kto jest w stanie lepiej ocenić jakość naszych produktów niż właśnie ci sami ludzie, których zadaniem jest przenoszenie tak wielu ciężkich ładunków każdego dnia pracy?
Technologia może być kopiowana. Ale doświadczenie już nie
Jeśli już od 50 lat produkujesz wózki, które przenoszą miliony ton na całym świecie każdego dnia, jesteś w stanie opierać się na bogatym doświadczeniu praktycznym. Owe doświadczenie nie tylko pomaga nam stale optymalizować nasze pojazdy i czynić je bardziej wydajnymi, ale również jest niezbędną podstawą, na której jesteśmy w stanie rozwijać i oferować użyteczne usługi dostosowane do potrzeb naszych międzynarodowych klientów, we wszystkich kwestiach dotyczących floty pojazdów.
 
Czas potrzebny do załadunku i rozładunku 15 samochodów dostawczych. Podstawa: H25D BR 392 samochód dostawczy cykl pracy.
Sporadyczne kopie - a dokładniej próby kopiowania - naszego hydrostatycznego napędu w ostatnich latach są imponującym dowodem na to, że tak złożona, dojrzała i wyszukana technologia nie może być tak po prostu naśladowana.
A tym, którzy myślą, że to tylko kwestia czasu, zanim stanie się to możliwe, możemy dać gwarancję: jedną rzeczą, która nigdy nie będzie możliwa do skopiowania jest nasze 50-letnie doświadczenie na rynku z tej specjalnej technologii. Jest ona tak bogata i różnorodna, że przewaga, którą możemy cieszyć się na rynku pozostanie niezagrożona. Nasi klienci mogą mieć pewność, przez wiele następnych lat, że ich inwestycja jest u nas bezpieczna.