Aplikacja Linde Truck Call
Łatwa koordynacja zleceń i pracy operatorów![Aplikacja Linde Truck Call umożliwia wygodne przydzielanie zadań transportowych. Wózki widłowe podczas pracy w magazynie](/media/Global-Content/04-About-Linde/Applications/Linde_Truck_Call_App-00163_16x9w320.jpg)
Wygodne zarządzanie zleceniami logistycznymi za pomocą smartfona
W magazynie pojawia się nieplanowana dostawa. Robi się nerwowo: kierownik zmiany musi znaleźć operatora wózka i przydzielić mu zlecenie. Mija cenny czas, dopóki operator nie zgłosi zadania jako wykonanego. Można to zrobić sprawniej. Aplikacja Linde Truck Call ułatwia przydzielanie zadań transportowych we flocie i znacznie skraca proces komunikacji między kierownikiem zmiany a operatorem pojazdu.
Wymagania
Aplikacja Linde Truck Call:
- Smartfon lub tablet
- Android® 6.0 lub wyższy
- Dostęp do Internetu
Strona internetowa Linde Truck Call:
- Komputer lub tablet
- Aktualna przeglądarka internetowa (np. Google Chrome, Firefox, MS Edge, Apple Safari)
- Dostęp do Internetu
Obojętnie, czy chodzi o nieplanowaną dostawę, czy o normalną pracę: dzięki aplikacji Linde Truck Call kierownik zmiany nie musi już osobiście przydzielać zlecenia operatorowi. Wystarczy, że wprowadzi zlecenie za pomocą smartfona lub tabletu do systemu i określi stopień jego pilności. Zlecenie można doprecyzować, dodając zdjęcia, dokumenty i komentarze. Aplikacja przypisuje zlecenie do grupy operatorów. Jeżeli jeden z nich przyjmie zlecenie w systemie online, staje się ono niewidoczne dla pozostałych operatorów z grupy. Gdy operator skończy pracę, kierownik zmiany natychmiast otrzymuje potwierdzenie.
![Aplikacja Linde Truck Call ułatwia przydzielanie zleceń transportowych. Wózek podczas rozładowywania ciężarówki](/media/Global-Content/03_Solutions_Loesungen/Applications/e_truck-loading-paper_wood-4262_3066_16x9w320.jpg)
Dzięki aplikacji Linde Truck Call kierownik zmiany może szybko i wygodnie zarządzać zleceniami logistycznymi za pomocą smartfona.
Korzyści na wyciągnięcie ręki
Funkcje aplikacji
-
1. Tworzenie zlecenia
-
2. Przydzielanie zlecenia
-
3. Oczekujące zlecenia transportowe
-
4. Zakończone zlecenie transportowe
![Zlecenia logistyczne mogą zostać wprowadzone do aplikacji. Ekran smartfona z aplikacją Linde Truck Call](/media/Global-Content/04-About-Linde/Applications/Truck-Call-App-Screens_16-9_EN_2_16x9w320.jpg)
1. Tworzenie zlecenia
Kierownik zmiany wprowadza zlecenie do aplikacji. W tym celu definiuje on lokalizację towaru i jego miejsce docelowe, a także określa priorytet oraz ramy czasowe dla zlecenia.
![Operatorzy mogą przyjmować zlecenia za pomocą aplikacji. Ekran smartfona z aplikacją Linde Truck Call](/media/Global-Content/04-About-Linde/Applications/Truck-Call-App-Screen_16-9_EN_3_16x9w320.jpg)
2. Przydzielanie zlecenia
Wprowadzone zlecenie jest przekazywane wszystkim operatorom, a gdy któryś z nich je przyjmie, staje się ono niewidoczne dla pozostałych.
![Kierownik zmiany kontroluje wpływające i bieżące zlecenia. Ekran smartfona z aplikacją Linde Truck Call](/media/Global-Content/04-About-Linde/Applications/Truck-Call-App-Screens_16-9_EN_5_16x9w320.jpg)
3. Oczekujące zlecenia transportowe
Kierownik zmiany ma w aplikacji podgląd wszystkich niezrealizowanych, przyjętych i zakończonych zleceń transportu.
![Po zakończeniu zlecenia operator wprowadza potwierdzenie w aplikacji. Ekran smartfona z aplikacją Linde Truck Call](/media/Global-Content/04-About-Linde/Applications/Truck-Call-App-Screen-5_16-9_EN_16x9w320.jpg)
4. Zakończone zlecenie transportowe
Po zakończeniu zlecenia operator potwierdza realizację w aplikacji. Kierownik zmiany natychmiast otrzymuje potwierdzenie.